Все по-често хората намират своята половинка в интернет и запознанствата се случват в социалните мрежи. Тази тенденция се забелязва от кандидатурите на младоженците в кампанията на „Пещерска“ ракия „Просто кажи „Да“. Конкурсът има за цел да подпомогне сключването на брак и за трета поредна година популярната марка ракия подкрепи финансово три двойки да си организират сватбата. Достигнатите онлайн потребителите в „Просто кажи „Да“ тази година са 1 милион, а регистрираните младоженски двойки – 691. При предните издания на “Просто кажи „Да“ бяха споделени общо 1223 истории на любовта.

Друга интересна тенденция, която отчитат организаторите е, че все повече са двойките, които искат да се оженят след като са обвързани дългогодишно с партньорите си. Мечтата за сватба споделят много двойки, които са заедно от 5, 10 и дори 15 години; такива с едно, две и три деца. Увеличава се броят на тези младоженци, които подготвят сами всичко за сватбата, изработват украсата и подаръците за гости или разчитат на помощ от приятели, сочат още данните на „Пещерска“. Извън интернет най-често запознанствата се случват на работа. Много са историите на влюбени още от ученическите или студентските години. Основно дамите в двойките са активните и представят кандидатурата на двойката в конкурса на „Пещерска“.

„Всяка година историите, които получаваме ни вдъхновяват и доказват, че мечтата за семейство и брак, не е отживелица, а традиционните български ценности, макар и все по-често пречупени през нови и по-нестандартни ритуали, остават живи. А ние искаме да сме част от този важен и специален момент за двойките“, коментираха от компанията-производител на “Пещерска” VP Brands International. Популярната марка ракия се произвежда от собствени лозови масиви и е сред най-награждаваните у нас и в чужбина.

Тази година „Пещерска“ подкрепи мечтата за сватба на три двойки - Десислава и Станислав Димитрови, Маргарет и Никола Чонгарови, Виктория и Николай Вангелови, които получиха по 5000 лв., безплатно фото и видео заснемане и напитки за цялото тържество.

Платено съдържание